• Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

 

  1. Zwroty

    Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

    Aby dokonać zwrotu należy wysłać skan ważnego dokumentu sprzedaży (np. paragonu) oraz wypełnionego oświadczenia o odstąpieniu umowy na adres reklamacje@woodandplay.pl . Towar musi być: nieuszkodzony, kompletny i odpowiednio zabezpieczony przed wysyłką.
    UWAGA! Produkt poddany jakiejkolwiek obróbce przez konsumenta nie podlega zwrotowi.

    Koszt przesyłki za zwracany towar leży po stronie klienta. Po zweryfikowaniu kompletności i stanu przesyłki pieniądze są zwracane na konto podane w oświadczeniu o odstąpieniu umowy.

     

  2. Reklamacje

    Zgłoszenie reklamacji następuje po przesłaniu skanu dowodu sprzedaży i zdjęć wady produktu na adres reklamacje@woodandplay.pl . Po analizie przeprowadzonej przez naszych ekspertów otrzymają Państwo wiadomość o uwzględnieniu lub odrzuceniu reklamacji. Wszelkie dodatkowe informacje zależą od sytuacji.

     

  3. Gwarancja

    Większość naszych produktów objęta jest 2 letnią gwarancją.

    Gwarancja nie obejmuje:

  • Cech charakterystycznych dla drewna.

  • Montażu nie zgodnego z instrukcją

  • Produktu który nie został zakonserwowany lub miał styczność z glebą.